torsdag 20 december 2018

SÖTA PRESENTER

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Lindex SE 


Sådär ja, nu har hela familjen julledigt - utom jag haha. Jag har imorn med sen så! Det gick bra att jobba idag med och sen mötte jag upp Thea så vi körde vi en storhandling! 
Tuva gav fröknarna en julig pingvin i present och jag gav mina kollegor:
En varsin tomte och choklad. 2 av oss ska flytta upp och jobba med de större barnen och dom kommer vara mycket saknade! Men de finns ju i samma hus🙂 Tur det för min support med det tekniska kan jag ju behöva ha nära haha.
Jag hade 2 presenter som stod och väntade på mig idag när jag kom. Det var från barn som gått på ledighet. Gulligt!!

Ett tips:

Idag börjar Lindex med sin mellandagsrea och den varar till sista december men det finaste brukar ju förvinna fort. Du hittar dam här och barn här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥