tisdag 25 december 2018

VÅR JULAFTON

God fortsättning och hoppas att ni har en fin jul. Lite tråkigt att snön smälte bort inatt men julafton blev vit iallafall🙂
På morgonen hittade Tuva en säck som det fanns ett paket var till barnen i.
Sen åkte hon och jag in och köpte en blomma till grannen som fyller 86år idag och den lilla tanten blev sååå glad!
Jag försökte ta kort på barnen men det gick sådär.. ..
Sen kom gästerna och vi åt julbord sen var det att duka undan snabbt och sätta på glöggen och fram med godiset lagom till Kalle Anka.
Sen kom ju då tomten, som alla barnen väntat på! Alla var nöjda och glada.

Sen åt vi gröt och sen tittade vi på Svensson Svensson, det har jag alltid gjort alla jular så det får de stora med göra haha. De små somnade gott och sov väldigt gott hela natten. Det var längesen jag sov 7h i streck😉

2 kommentarer:

  1. Fina barn ni har Thea har verkligen växt och alla är så söta.
    Härligt med julen och som du konsterar så är snön borta. Vackert var det, längesen vi hade en vit jul. Firat med barn och barnbarn några, andra har influensan så tråkigt.
    Själv har tyvärr reuman slagit till hårt, sitter och läser idag och tar det lugnt.
    Kram och god fortsättning/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Thea har snart vuxit om mig :) Nu är vi i Skåne och vädret är precis lika dant som hemma.
      Fy så tråkigt med influensan :-( Mitt blivande gudbarn på 6v har legat inne nu innan jul för hon hade med fått influensan så trist.
      Skönt med en dag såhär att ta det lugnt på, kanske inte för att du har ont, men annars. God fortsättning:)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥