lördag 22 december 2018

STÄDDAG

När vi vaknade imorse så åt vi frukost nästan direkt och sen in och handlade sista maten innan vi började städa. Vi hjälptes åt och vi skurade, dammade och fixade. Hann inte med godiset så det ska jag göra imorn under uppesittarkvällen. Jag köpte bingolotter till mig, mannen och de 2 stora barnen men jag kollar ju bara när det är bingospel så jag kan stå och dona under tiden.
När Max var inne på fotbollsträning så körde jag ut till Olivers gudmor med en liten julklapp, tyvärr va hon inte hemma men Tuva fick klappa hennes hästar iallafall så hon var nöjd.
När vi var färdigstädade så kom granen in. Barnen har klätt den själva och Oliver älskar ju julgranskulor och bara kastade ur dom från påsen. När han såg de i granen ville han plocka ner de allihop... Vi får väl se hur länge granen får vara inne😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥