onsdag 19 december 2018

MIN LILLA BUSE

När jag ska träna så står det "uppvärmning 5 minuter på löpbandet" men det gör jag aldrig, det räcker med att springa efter Oliver och plocka efter han😂 Jisses, han är värre än en tornado! Han har siktat in sig på alla köksskåpen, ljuslådan, ugnsformarna, tallrikarna allt allt allt är han på!! Drar ut dvd-skivor ur fodralet, håller på i varenda skåp och låda men det lustiga är att när han väl håller på så lyckas han ändå höra ifall någon skulle glömma stänga grinden i trappen och vips så är han halvvägs uppe. Han är ett svettigt träningspass själv😉  Den tiden försvinner så småningom och det är väl bättre att han är aktiv än sitter i ett hörn och glo på paddan🙂
Han somnade för 2 timmar sedan så jag har hunnit träna, duscha, förbereda mat till honom och äta själv.
Julmusiken snurrar för fullt och det ger ju stämning inomhus iallafall när det töar ute.
Idag är sista jobbdagen för mannen sen är han ledig i några veckor. Härligt!
Nähe, nu får gossen vakna snart så han kan äta och jag hinner inom Lindex och lämna tillbaks en av tröjorna jag beställde. Den andra var sååå skön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥