tisdag 11 december 2018

SMÅBARNSPERIOD

Idag har jag inte gjort allt för många knop, jag tror jag stoppade in nappen på Oliver en gång i halvtimmen i stort sett hela natten och sen steg vi upp halv 5. Ungefär varannan natt har han sovit dåligt i ett par veckor nu. Det hör väl småbarnstiden till och det är ju tur att jag inte har problem med att stiga upp om mornarna iallafall😉 Men jag var nog lite trött när vi lämnat Tuva på förskolan för då åkte jag och Oliver inom maxi och när jag skulle betala fick jag en avstämning, jag la upp mina varor och betalade och sen gick jag.... Som tur va så gick jag ju bara till förbutiken för efter en stund kom en annan som jobbade där och sa att jag glömt alla mina grejer🙈
Jag har städat nedervåningen idag och sen har vi mest busat. Herrejisses så mycket bus det får plats i den lille kroppen❤ Nu nästan springer han ju om jag säger att jag kommer och tar han. Annars vill han ju mest gosa när jag är hemma och sen kommer det lilla extra buset fram i honom så fort mannen kommer hem.
Jag försöker få i mig lite mer grönsaker så kanske jag piggnar till lite? Jag inbillar mig det i alla fall så jag gör en grön smoothie varje dag och så försöker jag äta en rejäl tallrik sallad bredvid maten. Men nu ska jag ta och göra mig klar så jag kan lägga mig och läsa lite men antar att jag sover innan 22....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥