måndag 9 september 2019

EN LÄNGTAN EFTER TRÄNING

Gaaah, nu saknar jag gymmet! Minns inte vilken dag jag va där sist förra veckan så det är tur jag kan ut och springa nångång då och då. Jag tänkte ju jag skulle tränat ikväll men då hade jag glömt bort barnens träningar och imorn jobbar jag lääääänge. Funderar på att springa en snabb runda på 30 minuter på min rast innan APT men då får alla kollegor stå ut med min svett. Så får det bli! Det är ju så himla skönt att rensa hjärnan innan möte och sen får det bli gymmet på onsdag😊 Jag har redan skickat sms till en jobbarkompis så får jag se om hon är sugen på att hänga med ut.

Idag har jag varit så himla trött så det har varit rätt skönt med planeringar och sluta tidigt. Nu ska jag slå igen datorn och krypa ner och läsa.
Det är inte ofta jag har datorn uppe men nu hittade jag kort på mig och Oliver från januari när vi var på dop❤

1 kommentar:

  1. Fint foto och som han växt den där lille killen.
    Du är flitig och träna men det är så skönt och röra på sig kroppen blir mer harmonisk efteråt. Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥