fredag 27 september 2019

TAGGADE TJEJER

Hallå hallå fredagskväll, huuur skönt❤ Det har varit en mustig vecka med mycket pussel på jobbet men allt löser ju sig till slut, jag reder mig ganska bra haha.

Åh igår hade jag ju min lediga dag och vi hade en tandläkartid till Thea inbokad i Växjö tidigt på morgonen och det passade ju bra eftersom barnen hade studiedag med så 5 av 6 var lediga. Det bästa var ändå att jag fick hämta hem vår bil som har varit på verkstad i 2 månader!! Men det va inte lätt att byta tillbaks till manuellt från automat.
Alltså de här 2, Diesel älskar att sova hos Tuva.

Jag har i ett ögonblick lovat Tuva att följa med mig till Ullared så imorn ska vi dit. Hon är lika exalterad som jag😉 Men jag inser ju att detta kommer bli dyrt haha. Vi ska ta leksakerna sist för annars kommer hon ju tröttna men hon vet att hon ska få önska sig saker till födelsedagen och hitta till Oliver med som fyller år veckan efter henne. Det ska bli sååå kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥