fredag 20 september 2019

FREDAGSTRADITION

Idag slutade jag tidigt och nu har vi några fredagar bakat chokladbollar så det är nästan tradition till fredagsmyset. Smöret är framlagt så det ska mjukna och kaffet står på svalning och under tiden kollar vi på Sune VS Sune.
Jag har sån fruktansvärd huvudvärk och har varit hes och förkyld hela veckan men inte så sjuk så jag har varit hemma. Men för första gången har jag lyssnat på kroppen och vilat helt från träning, den visheten kommer med åldern sa mannen😉

Denna helgen ska bli lugn och skön hoppas jag. Vi ska till min bror en sväng och Tuva har sin gympa det är det som är planerat. Jag hade velat ta en runda till skogen och letat kantareller. Vi bor ju vid skogen men skogen för oss är där jag är uppväxt.
Chokladbollsfantasterna❤
Vad tycker ni om årstiden och mörkret? Det är ju för sjutton mörkt vid 8 och jag älskar ju det😀 Jag har laddat alla timerljus med batterier så det blir sååå mysigt när det blir mörkt ute. Det är ju iochförsig inte lika mysigt att ha fått skrapa rutorna 2 mornar denna veckan...men man kan ju inte få allt😉

2 kommentarer:

  1. Åh va dom är söta era barn. Tänkte du blev dålig, alltså jag har haft min förkylning i två veckor, känns som den gick om igen, med hosta så tradigt.
    Gillar ju tända ljus och den tiden på året, bara det inte blåser och blir för kallt så tidigt.
    Solsken hos mig idag underbart. Fin helg/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är himlans långdraget denna förkylning.
      Jaaa idag är det sååå härligt väder!! 21 grader och blå himmel :) Jag avskyr blåst så det får hålla sig borta så länge som möjligt haha

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥