söndag 15 september 2019

MUMS MED SKALDJUR

I fredagskväll hade vi vänner här på middag och kortspel, mycket trevligt🙂 Igår på förmiddagen var jag och Tuva inne och kollade när Max spelade match innan vi skulle handla. Sen var det dags för lite kräftfest hos vännerna i Lönsboda.
Älskar skaldjur😋 Varken barnen eller männen åt så det blev mycket till mig och G.
Glass i strut uppskattades haha😉

Jag och Tuva blev friserade med så nu behöver vi inte tänka på det på ett tag.
I veckan som var fick vi värme här igen och det är sååå skönt! Det var en lång väntan och äntligen är den över så nu slipper vi frysa iallafall.
Jag och Tuva ska göra oss lite redo för hon ska på gympa sen och jag ska springa med Jäger under tiden men det blåser ju som bara den.... Hoppas träden håller sig kvar på sina platser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥