söndag 6 december 2020

2 ADVENT

God morgon 2a advent, jag sitter och väntar på att det ska bli lite ljusare så jag kan ut och springa. Mannen tog med Oliver på älgjakt så ska Tuva med mig ut och när vi är färdiga åker vi ut och hämtar hem Oliver igen.

I fredags hade vi snö när vi vaknade så då var barnen ute innan frukost och gjorde en snögubbe

På första bilden var det knappt ljust ute....
Jag drog barnen i pulka på tomten men på kvällen var snön borta igen. Hoppas hoppas den kommer tillbaka snart.
Pym gillar julmattan som alla katter ska ligga på....

Nepp, nu ska vi bege oss ut strax och idag börjar träningsvärken släppa lite, igår kunde jag knappt gå! Jag har haft ont I varenda muskel, jag fick för mig att vi skulle träna till en dvd som jag körde ett par gånger i veckan för några år sedan så jag och barnen gjorde det i torsdags och herregud så ont jag fick😅

2 kommentarer:

  1. Hög mysfaktor det kommer säkert mer snö till de små barnen. Jag tycker det är fint men är ingen vintermänniska. Vilken söt katt och namnet är så coolt. Va du kan springa tös, jag gick förr fyra km om dan men sen benbrottet slutade jag, men behöver det dock för kropp och själ. Har fått tillbaka IBS var så längesen jag kände av det och det var bra med motion, alltid har vi nåt bry med hälsan.
    Fin advent till dig och familjen. Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lite snö så det blir ljust och kallt :) Detta blask är inget jag hurrar över.
      Ja det är så skönt att ut och springa, när det är så här mörkt har det blivit på bandet i källaren men det är ingen höjdare, jag vill UT!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥