tisdag 15 december 2020

HEMMA IGEN

 

1a kaffen sen i torsdags, hemma i soffan framför julkalendern.

Ja, nu är jag hemma, mannen hämtade mig vid lunch igår och det var skönt att få komma hem även om det är lyx att bara gå och hämta mat och dricka i köksdelen. Dricka var det bara att hämta när man ville och det gick välja vad som helst. Täcket och kudden var inte så pjåkiga de heller men sängen är ju bäst hemma. Så många steg som jag fick ihop hemma på 3 timmar fick jag inte ihop på hela sjukhusvistelsen....

Idag kunde jag inte somna om när de andra åkte så jag började rensa i de smås rum. Jag fick vila emellanåt för jag blev ju toktrött rätt som det va men inte kunde jag sova för det.... Sen gick jag en runda på 1,5h för jag skulle lämna beställt godis till grannen men hon va inte hemma första gången så jag fick gå en extrarunda.

Blött och dant men det va bara skönt, kläderna torkar på badrumsgolvet😉 

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem igen Lotte. Redan så flitig och ute och går, så imponerande av dig. Skönt va hemma hos familjen och de får rå om dig.
    Må väl och va rädd om dig. Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så himla skönt att vara hemma igen :) Det bästa är ju att ut o gå så magen kommer igång igen

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥