tisdag 29 december 2020

HÄMTAT MIN JULKLAPP :)

Igår kastade vi 2 fulla släp med skit på tippen, alltså jag älskar tippen😅 Det är ju så skönt efteråt när vi varit där. Jag slängde min 15år gamla cykel för efter jag haft den på lagning i somras så blev den kass. Han fördärvade den så dit lämnar jag aldrig mer en cykel. Jag tänkte att jag skulle önska mig en ny när jag fyller jämnt snart men jag fick ett presentkort av mannen i julklapp så nu är vi påväg hem från Växjö, sååå smidigt att det gick klicka i att vi vill hämta den färdigmonterad och klar utanför butik🙂 Precis när vi skulle åka ringde Thea och ville köpa en crosshjälm så jag gav henne sina julklappspengar så nu är hon med nöjd. 

Inatt var jag uppe hos Oliver vid 3 för han ropade efter sitt gosedjur, efter en stund kom Tuva och sov hos oss. Klockan 5 ropade Oliver igen och ville leka.... Jag somnade aldrig om förrens 6 sen fick jag sova ett par timmar iaf.

Igårkväll kollade vi på När lammen tystnar så ikväll ska vi se Hannibal Lecter. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥