tisdag 8 december 2020

FIXAR OCH DONAR

Jag och Oliver är hemma och grejar, tvättar och slår in julklappar. Vi har nästan beställt allt nu för jag har passat på nu när jag fick åka hem från sjukhuset tills jag ska in igen. Jag ska ju in denna veckan igen så jag har inte mkt tid på mig att greja hemma och jag måste packa min väska. Jag lärde mig en sak sist iallafall, jag behöver inte packa en stor bag med kläder och grejer... Det räcker med en ryggsäck🙂

Pym tyckte det var väldans intressant med julklappar, papper och snören. 
Det kommer lite snöblask ute så det är ju lite mysigt så länge vi inte tittar ner på marken för där är det vääääldigt blött haha.

Oliver saknar sina kompisar på förskolan riktigt mycket nu, han säger det flera gånger om dagen att han vill åka dit nu men han ska vara hemma nån dag till sen är det dags. Han har ju varit hemma 1,5 månad snart förutom att han var där 2 dagar och vände för jag fick åka hem från sjukhuset igen. Han förstår ju inte att det är lyx för han att få vara hemma, det tycker ju jag iallafall😉 I januari blir det ju som vanligt igen.

1 kommentar:

  1. Mysigt med klappar, älskar julen den är underbar.
    Lycka till med operationen! Ska tänka på dig.
    Må väl. Kram/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥