torsdag 31 december 2020

GOTT NYTT ÅR

 

Jag håller på att steka omelett till frukost, jag behöver få i mig lite mer protein känner jag, det har varit mycket fett och kolhydrater nu i nån vecka😅 

Mannen är och jagar....igen. Sune går riktigt riktigt bra nu sen ett par dagar tillbaks så det är 2 rådjur skjutna för honom på 2 dagar. Idag är de hos min lillebror och så vi får väl se om det blir fler idag. När de kommer hem igen så ska jag ut och gå 1 mil innan det är dags för dusch och fix. Äntligen får jag ta bort den gamla kalendern på väggen och hänga upp den nya. Det är alltid en skön känsla men lite vemod. Jag har fyllt i mitt nya schema för jobbet och nu är det 4v-schema, teckenspråksutbildning och fullt ös som gäller. Jag ska gå upp lite i arbetstid men inte 100% och det känns bra. Det blir säkert mkt vab i vår kan jag tänka redan nu, många snoriga näsor. Meeeen det kommer värme om några månader, säkert en del snö före men sen blir det 10-15°c och det är ju härligt.

Jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År och var rädda om varandra❤

2 kommentarer:

  1. Tack detsamma till dig, alltid lika trevligt och kika in i din blogg. Var nu rädda om er alla.
    MH/Österlen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥