onsdag 23 december 2020

DAN FÖRE DOPPAREDAN

Idag har det varit fullt ös så det blev ingen tid för vila här. Jag och barnen har varit hemma idag och vi har gjort fudge, smörkola, knäck, mars-crispies, nougatbitar och pepparkakor.

Barnen dekorerade köpepepparkakor först.

Sen bakades det egna.

När mannen kom hem efter att ha slutat lite tidigare så högg vi granen och tog in den. Vi skulle gjort det i helgen men det hann vi inte med. Vi hade tittat ut den iallafall så det gick fort att få hem den😉

I helgen vann jag en julklapp till mig själv, jag vann 1800 på en harryboy, inte lika mkt vinst som förra året men jag gick ju plus iallafall😃 


Tänk att det är julafton imorn, det blir inte alls som vanligt men det blir julafton ändå🎅 Viktigast är ändå familjen och den har jag runt mig❤

Nu spelar jag och de stora barnen bingolotto på uppesittarkvällen och jag tar ett liiitet glas vin. Nu är väl ändå största faran över för huvudet.....

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥