torsdag 10 december 2020

I LUND

Idag har jag sagt hejdå till familjen för nu är jag nere i Lund igen, imorn är det dags för operation, det känns som jag sagt det förr haha. De sa att en operation ställs sällan in 2ggr så nu ska jag vara beredd. Det var jag sist med! Men en sak lärde jag mig från den gången, jag har nog bara hälften av packningen med mig. + att jag har en mössa med för jag får ingen flint på sidan, jag får den mitt uppe på huvudet! Hujeda mig. 

Jag sprang min sista mil imorse för detta året, det sa jag förra gången med, sen gick jag 6km till min transport. Jag ville passa på att röra på mig medans jag kan jag lär ju vila tillräckligt i helgen. Doktorn sa att jag kan springa efter 3v ungefär men det lär ju inte bli någon mil iallafall, det blir kanske ett par kilometer på nyårsafton, vi får väl se🙂

Idag fick jag inget dubbelrum men när jag skulle checka in sa de "har du varit här förut, jag känner igen dig". Jomen. 

Det stod pulledpork på menyn med potatis, pitabröd och grönsaker väldigt gott. 

Nu ska jag sova för klockan ringer 6 imornbitti för att ta den sista antibakteriella duschen innan jag ska vara på plats.

3 kommentarer:

  1. Lycka till Lotte!
    Kram/MH

    SvaraRadera
  2. Hej Lotte.
    Tänkt på dig, hur har det gått? Förstår du är trött av ingreppet. Krya på dig.
    Kram/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥