torsdag 10 december 2020

SOMMARPLANER

Mitt i allt som snurrar i huvudet fick jag i alla fall ett glatt besked och det är att 1v semester är bokad till sommaren, det är inte bara julklapparna jag är ute i god tid med - för en gång skull😉 Allt är beställt och klart så jag är riktigt stolt över mig själv. Men det där med sommaren, tänk att vi vet vad vi ska göra när det är december, inte likt oss haha.

På tal om sommaren... undra om vi behöver tvätta av huset nästa år... Tvätta och skrubba ett stort stenhus det måste ju ta sin tid och jag har aldrig gjort det förut. Det går kanske boka en fasadtvätt då kan jag sitta i en solstol och titta när de är alldeles högst upp och får det rent för det är högt på sidorna🙈 Såg att man kan boka de för allt möjligt stamspolning för bostadsföreningar tex. Det hade ju varit bra även hemma!!

Vem vill tänka på sommaren just nu när vi vill ha mer av det här:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥