fredag 12 november 2010

DET BÖRJAR BALLA UR...

Vi har varit en sväng på Ikea. Det fanns ingen personal i bollarna så barnen fick glatt följa med genom varuhuset. Det blev ett par ramar, nytt sofföverdrag, lakan, några backar bl.a. till julsakerna.



Sen bidde det tacos. Max's önskan :-) Vi har ätit choklad, druckit lite bubbel och barnen busar!!



Dom åker bl.a. skridskor på raggsockar som deras mormor stickat till dom. Bakskålen blev hjälm.



Det gick lika bra med en burk som det funnits tuschpennor i (hela lådan är full med lösa pennor).



Sen har det bara gått utför. De börjar balla ur totalt. Verktygslåda på huvudet, kläder "upp och ner" och bak och fram... Vinterkläder på... Mina skor på... Jag tror de hade somnat om de gått och lagt sig ;-)

Snart behöver vi nog i säng allihop känns det som!! Jag kommer sova gott!! (hoppas jag med tanke på dagen) Imorn blir det ju fullt ös medvetslös!!!!!!! Men undra vem som kommer ha roligast - barnen eller jag ;-)

2 kommentarer:

  1. Dina ungar verkar helt underbart söta och roliga! :)

    SvaraRadera
  2. Mmmm dom ÄÄÄR söta o goa!! Jag älskar dom mest i hela världen!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥