onsdag 10 november 2010

REGN REGN & ÄNNU MERA REGN...

Vilket väder... Tänk om det kunnat komma i SNÖ istället, vad myyysigt!! Men så mycket snö vi skulle haft :-) Vi har varit iväg en runda, tränat, handlat och fikat. Snart ska jag göra pannkakor. Jag står mig inte så länge på "icke-redig mat" så det är tur jag ha lite thaigryta kvar sen igår. Sen ikväll blir det rådjurskalopps. Nu har jag ju snart jobbat halva dagen så det är skönt. Saknar barnen!! Det ska bli riktigt skönt att va lediga imorn igen!! Hoppas de vill ha liiite sovmorgon, som igår är rätt lagom. 7.30 är en bra tid att stiga upp!!

Åååå idag kom det in en riktigt snyggt hus!! Stilen på det. Det va ett 1800-tals hus. Fint burspråk och veranda. Sånt hus skulle jag vilja ha. Kakelugn inne i. MEN.... Det ska inte ligga där det låg!!

Nehe, dags att lösa lite sudoku.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥