onsdag 24 november 2010

KVÄLLSFÖRBEREDELSER

Här har vi lek och badtajm. Vi har varit ute och åkt pulka i 2,5 timmar nu sista gången. Så vi är ganska trötta. Grannen och hans dotter va med ute så det har varit mycket prat :-)
Nu ska det göras iordning för söngen. Max står i duschen, de får inte duscha/bada tillsammans för smittorisken. Thea och jag leker så länge. Jag är mormor åt lilla bebisen :-) Den ska sjungas för och läsas pomperipossa.

Imorn kan vi ju inte sova lika länge som idag. Jag ska på ett samtal (som jag ser fram emot!!) och barnen ska lämnas hos barnvakt under tiden. Samtalet ska väl inte vara mer än 45 minuter men då borde det ju vara mer än ett kan jag tycka. Allt kan väl inte redas ut på en enda gång!? Isf får hon va jäkligt effektiv och klurat på allt som hon fått veta. + att det kommer komma fram nya saker imorn som hänt sen sist!!

Nu ska mat plockas in, barn torkas torra och ges medicin, nattas mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥