torsdag 25 november 2010

HEMMA OCH TAR DET LUGNT

Nu är vi hemma från möte, jag har hämtat och lämnat barn. Det har varit en intressant morgon!! Ett möte som borde varit för 1,5 år sedan!! Hoppas det blir bättre.

Jag har suttit och betalat mina räkningar, skönt att ha det gjort!! Nu kan jag stoppa de längst ner i lådan ;-)
Jag betalade Theas försäkring idag. Det känns som om barnens försäkringar är bland det viktigaste. Vi såg ju själva hur det gick när Thea var 1år och blev hundbiten. Det va tur hon var försäkrad!! Men det är synd att hon ser ut som hon gör på sin kind... Pengar ersätter inte ärr!!

Funderar på vad vi ska hitta på. Kanske gå ut? Fortsätta leken med mamma, pappa, barn? Jag är fortfarande mormor... Barnen bestämmer eftermiddagen. Fast får de bestämma ska de bara lyssna på "Manboy" på iphonen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥