onsdag 10 november 2010

DOKTORN - EN PRÖVNING

Nu ligger vi nerbäddade i soffan. Jag, Joppe, sambo och täcket :-) Vi kollar på efterlyst. Barnen sover gott sen ett tag tillbaka. Max är en riktig liten tröttis.
Max har haft utslag runt munnen bra länge nu. Jag har väntat och sett om det kanske skulle ske "en förändring" men tydligen inte... Så nu får mamman gå till doktorn med både gossen och gumman för hon har med fått lite utslag. Å inte nog med att jag ska gå till doktorn med båda mina barn, jag ska ha "lånebarn" med mig oxå... Detta kommer bli en prövning!! Det gäller väl att huta åt de bra innan så de inte river stället ;-)
Men som en liten belöning så lämnar jag alla barnen till den andra mamman sen. För jag antar att jag lär behöva andas djuuupa andetag sen så det ska jag göra i solariet haha.

Snart väntar min säng!! Ska läsa någon sida med innan ögonen går ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥