onsdag 17 november 2010

TRÖTTIS

Så typiskt att jag är vaken på nätterna, när jag ska jobba den dagen... Låg vaken en timme vid 4 och kunde inte somna om. Det blev lite läst istället. Men...imorn har jag sovmorgon igen :-) Tror jag ska göra lite kaffe som jag kan dricka påväg till jobbet, känner att jag behöver mer än en kopp. Vi ska köra iväg nu på förmiddan och på det stället gäspar jag heeela tiden... Å så är där kallt!!

Imorn ska jag äntligen och klippa mig!! Fast jag vill ha lååångt!! Skulle vilja ha extentions för mitt hår är tunt och tråkigt. Jag får väl härda ut och låta det växa. Jag ska ju ha långt hår när jag giftet mig, OM jag gifter mig nångång i livet... Så jag ha väl tid på mig att odla isåfall ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥