tisdag 16 november 2010

RENSNING - ETT MÅSTE

@home igen :-) Det va ju inget vanligt personalmöte det va ju utbildning på nya lönesystemet. Å nu måste jag fixa ett simkort till, för alla teamledare ska ha ett eget nr kopplat till jobbet. Som det är nu ringer jag med min telefon och skriver ner det på ett kvitto. Så nu blir det till att gå runt med 2 telefoner istället....

Efter jobbet va jag stelfrusen om fötterna så jag åkte ner och la mig i solariet. Det värmde lite, för ändå jag ha det på det minsta på fläkten så blåser det ju så jag fryser... Jag vet, jag är "kylkänslig".

Jag tror faktiskt att jag ska börja rensa i min garderob. Det börjar bli lite fullt där inne och allt får inte plats så då blir det så att jag TRYCKER in det!! Så nu när jag öppnar dörren får jag va beredd att fånga upp det som vill trilla ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥