fredag 19 november 2010

TOO MUCH COFFEE

Nu har jag ringt tandläkaren iaf, jag ska bli kallad i januari. Kort påväg ;-) Fast går inte mitt onda bort nu över helgen ska jag höra av mig nästa v. Så det blir inget godis, chips och läsk för mig inte...

Fan så irriterande, jag hade ett nr kvar bland ringda i telefonlistorna som jag skulle spara, en vecka till. Så tänkte jag att just därför det ska finnas kvar så raderar jag de missade samtalen. Meeen så försvann hela samtalslistan... Förbannade jävla skit!!

Shit va ont i huvet jag fick innan och mådde illa!! Men nu vet jag vad det beror på iaf. Jag drack först kaffe, sen celsius och sen kaffe igen = på tok för mkt koffein!!!!! Jag får nog skita i kaffet.
Nu har jag gjort en übergod köttfärsås!! Min egen tallrik vräker jag på cayennepeppar och chili sen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥