lördag 20 november 2010

KVÄLLNING

Det va himla trevligt att träffa de flesta idag på jobbet. Den ena är så jävla rolig och han pratar heeeeeela tiden!! Han ska va med när jag jobbar på fredag så tråkigt lär det inte
bli :-)

Jag va på skitdåligt humör när jag kom hem sen. Kan va för jag alltid är hungrig när jag kommer hem och jobbat lördagar....
Va ute och gick men blev ju dygnsur om fötterna.
Har inte gjort så mkt annars ikväll. Kollat på ett Pax garderobssysten och det går faktiskt trycka in här :-)

Imorn kommer en bror med tjej och stannar över natten. Det är bra, då ska vi spela kort ;-) Jag ska upp på vinden imorn och ta ner julsakerna!! Åååå jag längtar, kommer säkert va uppe och studsa jättetidigt bara för det....

Det här kollar jag på nu


Guitar Hero

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥