tisdag 16 november 2010

LITE STRESSAD

Nu känner jag att jag har lite eld i röven... stod i duschen lite för länge... Det var varmt och skönt och jag fryser ju ihjäl bara jag tittar ut. Vill inte ut!! Bilen är ju kall. Det är annat med C30 där finns ju dieselvärmare och bilen är varm och go när jag ska iväg. Men nu är den och får vinterdäck, så det finns bara kall bil hemma :-(

Jag stod och lockade in katten, han fick hoppa in genom fönstret och så stannade han och glodde mot grannens. Jag försökte kisa (inga linser i) och se vad han såg, så såg jag ett djur. Så tänkte jag, en lös hund... Men det va ingen hund, det va ett rådjur, med en smygandes Diesel efter. Jag skulle ta kort men linsskyddet har FASTNAT.... Jag får inte bort det!! Tar jag med våld så spricker väl linsen.... Så typiskt!!

Min frukost nu blev en pizzabit... Bättre än inget!! Måste köra om 20 minuter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥