fredag 15 maj 2015

JOBBTIDER OCH FAVORITLJUSEN

Så skön magkänsla vi (tro jag talar för bägge) hade när vi kom ut från banken. Sen gick vi över till Thai Palace och åt buffé. Mmmmmm, det är ju så gott! Sen gick vi mot våra bilar men jag tänkte jag måste ju inom KappAhl, jag har inte varit där på länge och så ville jag veta om jag fick jobba den veckan jag önskade. Jodå, jag kom därifrån med tider :-) Å så behövde Tuva en solhatt.
Chefen undrade hur jag gjort för att få ett så snällt barn. Tja, så länge hon får vara i famnen är hon hur snäll och lugn som helst! Hon gör inte så mycket väsen av sig, eller hyss - än...
Jag är ju såld på Enjoys ljus och nu har de 40% rabatt så då slog jag till på de här. Det rosa ska Tuva ha i sitt rum, kanske i en lykta i taket på hennes sänghimmel. Eller så hänger jag ljusbollarna där. Lite mys ska det va!! 

Nu sover damen i vagnen så jag ska njuta av solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥