torsdag 14 maj 2015

MARY KAY O KVÄLLSBUS

Är det fler som njutit av solen idag? Jisses så härligt väder det var idag! Vi har varit ute i stort sett hela dagen, vi tog ut filt och leksaker och satte oss på gräsmattan. Solen tog visst i nacken med såg jag ;-)
Igår kom mitt Mary kay. 3-i-1, sminkborttagning, mascara och en ögonskugga. Jag gick med i mascaraklubben vilket innebär att jag får en mascara hemskickad med X antal månader emellan. Så slipper jag stå i affären och få beslutsångest över vilken jag ska välja! Passar den här mina fransar (ibland ser det ju ut som jag ha 3st....) så fortsätter jag, annars fanns det att byta till. Så fick jag sminkborttagning gratis. Å så svarade jag på frågor och fick en ögonskugga :-) Jag funderade på att börja sälja och fick information skickat, jag funderar fortfarande....
Här har vi haft kvällsbus innan läggdags! Många pussar och mycket bus!! Asså den här åldern är ju perfekt. Så himla härlig! Nu kommer all utdelning efter dvalan i amning och det småiga❤️ I Love it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥