fredag 15 maj 2015

KLÄMDAG OCH BANKMÖTE

Det känns ju alltid lite extra bra i hjärtat att det är fredag. Klämfredag dessutom men tyvärr jobbar Linus. Någon måste ju vara tillgänglig i byn och det är alltid samma person.... Men vi fick gårdagen tillsammans och snart är det ju helg igen!! Å så har vi tur att vi hinner träffa honom lite nästan varje vardagsmorgon. Imorse vaknade Tuva 6 så det var ju perfekt!! Men nu sover hon igen :-) Hon sover fortfarande lika mycket som hon alltid gjort. Hon är en bebis med stort sömnbehov. Inatt åt hon bara vid 12 så hon har sovit gott! Synd bara att jag inte blivit av med hostan och sover jag med...
Frukost på sängen idag - kaffe och ost. Jag har snart ätit ikapp osten jag missade som gravid haha.

Om några timmar ska vi in till byn och då träffar vi våran älskade igen, det är dags för banken. Idag är det ju nästan kul att gå dit, lägga om och fixa till och bli av med ett lån! Efter det kanske vi lunchar ihop, beror på hur mycket jobb han har bokat. Åh, bara att få pussa på honom sådär mitt på dagen, lyx ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥