lördag 27 juli 2019

BABYSHOWER

Igårkväll var kusinen med familj här så det blev lite senare än vanligt och min klocka ringde 6 imorse för jag skulle till Öland på babyshower. Tur i oturen så glömde jag ju kusinens presenter förra helgen när han hade födelsedagskalas så då lurade jag i svägerskan att jag skulle sova i Nybro hos en vän inatt. Så vi skulle mötas upp på Eko för efter att ha sprungit in där en snabbis förra lördagen för att fixa nödlösningspresent så ville jag absolut göra ett återbesök där! Det passade ju perfekt att vi sågs där för då kunde de andra fixa iordning hos svägerskan medans hon inte anade någonting, vi hade en tid som var tänkt att vara tillbaka så lillkillen skulle ringa mig och säga att han ville att jag kom till dom och lämnade paketen och det gjorde jag ju såklart. Bara det att svägerskan skulle ju in i fler affärer.... Det drog ut på tiden men till slut kom vi iväg haha. När vi kom hem till henne satt de andra innanför dörren och filmade henne och hon blev SÅ överraskad! Hon bara vände sig om mot mig och frågade Visste du om det här? Jajamen😉 Hon undrade ju såklart om jag glömt presenterna med mening då men nä, sååå uträknat var det inte haha.
 Lycka!! Å jag köpte faktiskt min första julklapp, annars brukar de handlas i december men i år ska jag försöka börja i tid....
 En blöjtårta, presenter och såklart en mössa från en som gör ironman🙂
Roligt att hon blev SÅ glad. Vi åt lite, hon fick göra lite lekar och vi fick varsitt presentsnöre och gissa hur stor mage vi trodde att hon hade. Jag gissade exakt rätt! Sen skrev vi ner datum, kön, vikt och längd på bebisen när vi trodde den skulle anlända och hur stor den kommer vara. Jag gissade på att den kommer 1a pyrschjaktsdagen.

Vi har bröllopsdag idag, vi har varit gifta i 6 år så imorn ska vi ta en dag på tu man hand❤ 

2 kommentarer:

  1. Grattis på er dag, alltid värd att firas! Det är väl underbart med alla dessa överraskningar och bebisar som kommer till vår jord. Vad du är flitig då, perfekt att börja i tid med klappar när mna hittar nåt kul.
    Fortsatt fin sommar fast idag är det mulet och kan nog bli nån skur/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack🙂
      Ja nu blir jag fäster snart igen och det är härligt.
      Ja det har aldrig hänt förut att jag har köpt en julklapp innan december haha, ambitionen har (i evigheter) varit att vara ute i god tid men jag har aldrig lyckats😉
      Ja det skulle kunna bli åska men jag håller tummarna för fint.
      Hoppas du har en bra sommar.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥