torsdag 25 juli 2019

MIN FAVORITDOFT

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Åhléns 

Idag verkar det som att det ska bli riktigt varmt så det blir bad här🙂 Nu är ju jag världens största badkruka men barnen älskar det och så länge jag inte behöver gå i längre än till knäna så är det ju ok😉 Vi var vid sjön igår och både barnen och hundarna badade.
På förmiddagen igår åkte jag och Tuva till Växjö för att byta Subarun mot en annan lånebil. Vi ska ju ha lånebil hela augusti med och vi behöver ju en större bil om alla ska få plats.
Jag passade på att gå in och köpa lite produkter från Rituals för jag har fastnat för doften på ayurveda den luktar sååååå gott!
Svägerskan har tvålen och handkrämen på toa och jag är aldrig så bra på att smörja händerna som när jag är på Öland men nu köpte jag samma så nu ska händerna bli mjuka och fina.
Förutom Ayurveda så luktar serien Ritual of sakura väldigt gott, den är lite mildare i doften.
Den här duschkrämen är fantastisk, den kommer ut som en liten gelé och blir till skum. Denna serien skulle bara funnits i tvättmedel och sköljmedel med😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥