måndag 8 juli 2019

SÅ HÄR SLUTADE RALLYT

God morgon (mitt i natten)😉 Rallyt gick ju inget vidare för lillebror, jag körde ju sträckan ut till mitt vägbyte och det var väldigt krokigt och många tvära korsningar och svängar. Det kom flera med punktering och samma killar kom och bytte däck fär jag stod, bägge sträckorna de körde förbi.
 Så här slutade det för min lillebror... 19m rätt ut, tur där inte stod något folk!!
När rallyt var slut körde vi bort dit och servicekillarna hade lånat en traktor så de kunde lyfta upp bilen. Jäkla tur att de inte skadade sig men de körde ner en och annan julgran..
Jag kollade på filmen på Youtube och han sa att de snurrade 2 varv.

2 kommentarer:

  1. Aj, aj men sån tur han blev oskadd, har ju sagt det är inget vidare med motorsport, nu tror jag han fixar en annan hobby eller, inbiten i motorbranchen, är du inte nervös speciellt när din bror är med.
    Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tro inte han ger sig med rallyt ;) Skytte och rally är hans grej haha. Jo jag är JÄTTENERVÖS när han är ute och kör!! Ibland hade jag nog behövt ta lugnande....

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥