måndag 29 juli 2019

SKOGSMULLAR

Imorse styckade mannen ett vildsvin och när han kom hem stack jag och tränade 1 timme. Alltså det var sååå varmt!! Trodde aldrig jag skulle klara en timme....
Mitt andra hem... Inte trodde jag att jag skulle sätta min fot på ett gym.... någonsin.

Sen hämtade jag de stora barnen och när vi kom hem så begav sig mannen och Max ut på kantarellrunda.

Igår kom svärmor och passade barnen efter lunch så fick jag och mannen några timmar själva att fira bröllopsdagen en dag för sent - på vårt vis. Vi är ju riktiga skogsmullar så vi kollade först efter kantareller sen gav vi oss ut på sjön och fiskade nån timme men det blåste på tok för mycket så vi rodde i land igen. Vi gav oss ut i skogen efter fler kantareller och bara njöt av tystnaden.
Jag var ju livrädd för att trampa på en orm men vi hade tur som inte såg någon!
Vi fick ihop lite kantareller som vi hade till middagen ikväll. Alla barnen är ju heeelt tokiga i det!

Nu är vi inne på 5e semesterveckan och jag njuter! Denna veckan ska vi ha vänner som sover över och männen ska ut och fiska, en vän fyller år och sen blir det något spontant. Hoppas bara på någorlunda fint väder. Idag har det åskat och jag har hört något om ett hus som brunnit, hoppas inte det blev för illa och att barnet inte va där....❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥