onsdag 17 juli 2019

TACK GOTLAND FÖR DENNA GÅNG

I måndags kväll gick färjan hem till fastlandet igen, själv hade jag kunnat stanna på ön hur länge som helst om det inte hade varit för djuren här hemma. Max trivs med väldigt bra och hade gärna haft ett sommarhus där sa han. När jag var liten så var vi ju på Gotland varje sommar i flera år, vi bodde hos våra släktingar och det är ju det vi gör nu med. Jag känner mig "lite som hemma" på gården där Tuva red.

Resan hem slutade ju som resan till Gotland började förra året.... Ni som minns ni minns men det orkar jag inte riktigt skriva om just nu.

Vi har haft fantastiska dagar och även om vädret inte var lika varmt som förra året så hade vi inte mer än en dag med regn och då var vi på lekland.
 När vi väntade på att köra till båten så var vi inne i Visby några timmar. Lekplatser är ju alltid skoj.
Vi bär med oss fina minnen och jag älskar att se glädjen i Tuva när hon får vara tillsammans med hästar❤
Blå lagunen var ju med himla fint, synd bara att det var så kallt i vattnet.

Hej då Gotland, jag hoppas vi ses snart igen 🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥