fredag 5 juli 2019

SÖTA HUNDVALPAR

Nu har jag tagit mig en liten vilopaus i solstolen, jag tog en runda på 7km sen in i duschen och la en hårinpackning så nu får den verka en stund. Mannen och Oliver tog en tupplur, det tar hårt på en att passa gris mitt i nätterna😉

Igår åkte jag och barnen ner till Skåne för att hälsa på svägerskan och lillkusinen. Först tog vi ett stopp hos svärmor för att titta på valparna.
 En vecka gamla små korvar❤
 Sååå himla söta.
Sen åkte vi vidare till svägerskan och åt lunch, va ute på lekplatsen, barnen busade och vi åt lite till innan vi begav oss hemåt. Det tar ju nästan 2h att köra så det är lite drygt.

Nu ska vi göra oss redo för en kväll med kusinen och hans familj. 3e gången vi ses denna veckan haha.

2 kommentarer:

  1. Åh vilka söta valpar vad är det för ras, påminner om vit schäfer som vi hade för länge sen, eller man kallar väl de herdehund. Ska ni ha en valp kanske?
    Du körde långt och säkert mycket tarfik kan jag tänka mig.
    Ha en fin helg/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är Lajka :) Nä vi ska inte ha fler hundar nu haha. Det är svärföräldrarnas.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥