tisdag 2 juli 2019

IDAG HAR VI FIRAT EN 2-ÅRING

Ja, jag har nog redan kommit in i semesterlunken, vi stressar inte och än så länge håller barnen sams. När Oliver sov så passade jag på att in och handla så höll de stora barnen ett öga på om han vaknade. Sen fick vi besök av min kusins fru och barn, ja, nu är hon fru för de gifte sig på midsommarafton❤ Idag fyllde deras lillkillen 2år så då hade vi lite kalas för honom. Jag hade helt glömt bort att han fyller år idag men vi bestämde Imorse att de skulle komma och sen såg jag på Instagram att de firat honom haha.
De ringde från Växjö och jag kunde hämta hem min bil så det gjorde jag i eftermiddags. Nu ska den in igen och byta lite delar i slutet på månaden men den ska hålla över semestern sa dom😉 Denna bil, vi köpte en sprillans ny bil för vi skulle slippa kludd.....

När barnen somnat körde jag in och tränade och nu när det inte är så varmt ute så är det riktigt behagligt. Jag beställde lite vin och tänkte ta med på semestern men det var ju så lång leveranstid så jag fick beställa det till Klintehamn🙂 Tacka vet jag ombud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥