söndag 24 november 2019

DET BLEV EN NY SOFFA

I fredags slutade jag tidigt och mannen hade jobbat över en hel del tidigare i veckan så han slutade samtidigt så ringde han och frågade om vi skulle åka och köpa soffa. Jag hade ju tänkt åka och göra det som överraskning på lördagen annars men det va ju bättre nu för jag kör ju inte gärna med släp😉 Vi hade tittat ut en sen innan men vi testade lite olika och köpte en annan som vi gillade mer. Vi har ju ett begränsat utrymme för soffan nu sen vi möblerade om men detta blev bra, vi behöver ett mindre soffbord bara för det tar alldeles för mycket plats som det är nu. Men det tar vi en annan dag.
När vi stod vid varuutlämningen så lekte barnen med dockskåpet.
Mannen gick ut och körde fram bilen så vi kunde lasta och när Oliver fick se sin pappa genom fönstret så kunde ju folket runtomkring trott att jag snott ungen... Pappa, pappa, paaaappa skrek han och jag kunde inte trösta honom. Han som är en riktig mammagris annars men skönt han gillar sin pappa med❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥