torsdag 14 november 2019

DET KÄNNS SOM FREDAG

Hela dagen igår kändes det som att det va fredag idag men tyvärr, en dag kvar😉
Idag har jag ett möte på banken när jag har slutat, jag tycker sånt där är svårt, spara i aktier, räntefonder eller annat så det ska hon få hjälpa mig med idag. Jag har ju betalat min bil nu så när nybilsgarantin går ut i vår så får vi se om vi behåller den eller byter. Å så ska vi renovera badrummet ju så nu har vi köpt dusch, badkar och toalett, beställt kakel och klinker. Badrumsmöblerna är vi inte färdiga med men vi har ju tid på oss att kolla runt.

Hoppas jag hinner till gymmet ikväll för sen blir det inte innan söndag iallafall. De ringde innan i veckan och ville jag skulle boka in min sista pt-tid så jag ska försöka göra det med. Hoppas på lite övningar för fokus på underkropp och rygg.
Åh va jag längtar hem till barnen❤ 

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att det är fredag idag då! Hoppas det går bra på banken, jag tycker också att sånt är svårt!

    SvaraRadera
  2. ja idag är det redag en vecka bara rusar så snabbt på. Åh badrumsrenovering smått drygt innan sånt är färdigt, lycka till.
    Trevlig helg och så fint foto på Tuva/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥