fredag 22 november 2019

NYTT TRÄNINGSPROGRAM

God morgon, vaknade med en alldeles underbar känsla i kroppen och det är ju härligt😀
Igår var jag på gymmet och hade en tid med en PT och jag hade önskan om ett rygg-och benpass för i Biocircuit är det mycket överkropp. Han hade satt ihop ett program med kanske 9-10 övningar så nu har jag det programmet i appen och ska göra det nästa gång jag är på gymmet igen🙂 Men idag har jag iallafall lite träningsvärk i rumpa och rygg och då gjorde jag i stort sett bara varje övning 1 gång haha.
Nu måste jag äta frukost och bli färdig, barnen ska väckas och jag öppnar på jobbet. Härligt med en tidig fredag och det första jag gör när jag kommer fram är att.... sätta på julmusik😉

1 kommentar:

  1. Du är flitig på och träna och det syns också på din kropp, men skönt om man känner sig nöjd efteråt. Älskar också julmusik en fin tid vi går till mötes, alla ljusen och pyntet ska nu fram och förväntan blir stor. Ska som vanligt på SPA i dag en lisa för kropp och själ.
    Trevlig helg och må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥