söndag 3 november 2019

JULMARKNAD OCH PRESENTFIX

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Babyland

God morgon, jag och Tuva vaknade först och har suttit och spelat memory hur många gånger som helst och det är mysigt att kunna göra det i lugn och ro innan den lilla marodören vaknar😉 Nu leker de små på Tuvas rum, mannen är ute och jagar med Jäger och de stora sover. Nu är höstlovet slut men det är ju inte många veckor kvar innan det är jullov. Då hoppas jag på ett par veckors ledighet.
Vi fick reklam om Husebys julmarknad och då sa Tuva "jag vill på julmarknad och du kan få följa med mig mamma" så det var ju snällt😊 Jag åker gärna dit för det var ett par år sedan sist, mysigt att Tuva börjar bli så stor att man kan hitta på "andra" saker med henne.

Igår var jag ute och sprang 11km och det var sååå härligt! Jag hade Maister med mig och det var perfekt med lite duggregn. Sen kom vännerna från Lönsboda och det är ju alltid lika trevligt. De hade med sig halloweensemlor.
Idag när Tuva ska på gympan så ska jag ha med mig Maister så får vi se om vi går eller springer en runda. Både gympan och simskolan är ju snart slut så då ska vi börja med julstjärnor och ta fram lite smått men vi väntar liiite till. Tuva ville börjat i fredags när vi bytte blad i almanackan😉

I veckan fyller mitt gudbarn 1år och hennes mamma fyller 30 så jag håller på att fixa lite med presenter. Jag var inne på babyland och Tuva valde present till lilla K, där fanns mycket fint. Till N kom mannen med ett bra förslag så hon kommer bli så bortskämd haha. Kul att kunna hitta på bra överraskningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥