söndag 10 november 2019

ÖVERRASKNING

Idag fyller min kusins fru och min fina vän N 30år, vi var bjudna på fest till dom igår, vi och familjerna eftersom jag är gudmor till deras dotter som fyllde 1år i veckan. Jag hade sagt att vi inte kunde komma för vi skulle iväg men hade fixat med ett par andra vänner till henne så vi kom som en överraskning lite senare när kalaset hade börjat. Sååå glad hon blev🙂 Det har varit lite trixigt att få ihop då hon ändrat sig om kalas och firande och dagar längs vägen så det fick bli som det blev. Jag fick ett fint meddelande av henne inatt hur glad hon var att vi har hittat varann och hur tacksam hon är att jag hade fixat. Alltid kul att greja när man vet att det uppskattas❤
Vi åt god smörgåstårta och vanlig tårta och hade supertrevligt. Barnen lekte och hade roligt med alla de andra barnen.

Idag var vi uppe ganska tidigt och när mannen åkt ut på jakt så gjorde vi oss redo att åka till pappa och hans sambo och överraska på farsdag. Sen var det avslutning på gympan så då passade jag på att springa 6km.
Imorn är förskolan stängd så pappa och hans sambo kommer och passar barnen några timmar. Imorn skulle jag på utbildning på morgonen men det får jag hoppa över då jag vet redan nu att vi saknas personal och barnen på jobbet går ju före utbildning!

Jag kommer somna glad och tacksam över fina vänner och familj❣

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥