måndag 18 november 2019

JULEN ÄR HÄR NU NANANANANANA

Nu börjar julfeelingen komma, igår började jag sätta upp stjärnor i fönsterna och rätt som det va kom det ett sms "mamma du kan inte lyssna på julmusik redan, det är november!" Hur sjutton kunde hon veta att jag lyssnade på julmusik hon som inte ens var här? Jodå då följer hon mig på spotify🤣 Jag har spelat julmusik på jobbet med och på fredag börjar de spela på radion med, längtar! Mannen hade väl samma uppfattning som Thea där att det är ju bara november.... Tuva älskar det och tycker det är mysigt, det är min tjej det😉
Idag möttes vi på Ikea efter jobbet och åt julbord det är ett par år sen vi gjorde det sist. Nja det var väl ingen höjdare. Men jag fick med mig några stjärnor som jag fick byta ut till lampfötterna, ljus och en amaryllis. Å så vet jag vilken soffa vi ska ha nere nu + att soffan vi ska uppe hos barnen är på kampanj nu så då måste jag bara ta mig dit igen och lyckas få med mig 2 soffor hem. Det blir senare i veckan om jag hinner.
Ikväll gjorde jag en flaska ingefärsshots och mannen tycker att så många vitaminer och nyttigheter jag äter så borde jag bli 200år haha.

Nu ska jag försöka få lite sömn men jag känner mig inte trött. Men klockan ringer innan 5 så jag hoppas jag kan somna och imorn kommer de stora hem❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥