måndag 25 november 2019

TRÄNING, VÄNNER OCH DOP

I lördags var mannen ute och jagade rådjur (sköt ett också 😉) jag och barnen va hemma och fixade, vi skulle ha gäster på eftermiddagen så vi städade och donade. När Oliver sov middag så fick Thea passa honom medans jag åkte och tränade, jag hade Tuva med mig och efteråt hämtade vi hem Max som sovit hos en kompis.
Det va första gången jag körde maskiner så jag följde passet jag fick av PTn och jisses så jag skakade i benen efter vissa maskiner haha. Det kändes skönt efteråt men jag trodde knappt jag skulle kunna gå igår men det var inte lika farlig träningsvärk som jag trodde jag skulle ha.

Vi hann hem och duscha och göra oss redo tills våra vänner kom, jag är så himla glad att jag träffat Linda, vi jobbar ihop och hela familjerna funkar så bra tillsammans. Barnen bakade pepparkakor innan de försvann in i sina lekar eller upp på rummet och spelade spel. Vi andra hade trevligt nere och pratade om precis allting.

Igår morse åkte vi till Öland för dop. Mitt brorsbarn döptes och hon sa inte ett ljud.
 Har ni sett så söta skor hon fått på sig?
 Smarriga tårtor och ena lagret var någon nötbotten som va sååå god!
En liten trött Oliver som vi fick hålla vid liv på vägen hem så han inte somnade. Pippi Långstrump är bra😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥