tisdag 12 november 2019

LÅNG DAG PÅ JOBBET OCH NYTTIGHETER

Ikväll var min långa jobbdag och då hade vi föräldramöte så jag var inte hemma förrens 19 och då sov Oliver men jag läste för Tuva som jag gör varje kväll. Nu har jag tränat ett pass hemma så det blev väldigt sen middag för min del. Imorn ska jag jobba extra några timmar och samla komp, snart har jag fått ihop till hela julledigheten🙂 På tal om jul, snart har halva november med försvunnit, inte klokt! Meeeeen;
Haha🤣

Igår var vi på simskoleavslutning och barnen fick visa upp vad de lärt sig innan de fick diplom och fika och vi köpte simmärke. Nu är barnens aktiviteter på paus ett litet tag och det känns rätt skönt just nu. Fotbollen drar väl snart igång igen och simningen är inte förrens i januari.
Har ni sett dessa vitaminer innan? Jag har hört så gott om dom och köpte de från Ungern. En gelé som jag bara ska ta en tesked om dagen så ska jag få i mig massa nyttigheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥