lördag 1 oktober 2011

LÖRDAG 1 OKTOBER

Oktober? Ja, det va bara att vända blad i kalendern, en riktig höstmånad. Måste till Ikea och köpa lite fler doftljus någon dag :-)

Idag är det en dag när vissa åker på semester, några kommer få reda på en graviditet, jag (och fler med mig) oroar mig fortfarande för det från igår. Så idag blir det en blandad dag.

Vi fick ett mms idag där en flicka hade ritat sin mamma med bebis i magen. Då tyckte Thea att hon kunde rita svägerskan med Skrutten i magen. Å då skulle hon rita ett ägg ;-)

Vi ska ta och klä på oss så småningom och gå ner och köpa lite lördagsgodis. Jag tänkte att jag skulle joggat en runda men jag har sån fruktansvärd träningsvärk i magen sen jag gjorde plankan igår... Det får kanske bli en sväng på löpbandet isåfall.

Ha en bra lördag och krama om varandra lite exta, livet kan ta en plötslig vändning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥