söndag 1 mars 2015

HELGENS SISTA KALAS AVKLARAT

Söndagkväll och helgen var nog... den snabbaste på länge! Våra sista gäster åkte för bara en liten stund sedan. Jättetrevligt och nu börjar jag få en liten hum om hur mitt blivande bord kommer se ut☺
Jag fick presentkort, en riktigt fin färgglad bukett tulpaner som va supersvår att få ett bra kort på och så fick jag den här nallen med ett kort där det stod att det kommer mer nästa vecka... Det var visst någon leverans. Spännande! Så säger Linus att han vet vad det är, jag som hatar såna överraskningar! Han kunde ju hållt tyst om det och låtsats som att han inte visste. För samtidigt som jag vill övertala honom att tala om att säga vad det är, samtidigt vill jag ju inte veta.
Linus fick en korg med öl, whiskey, ölkorv och något torkat kött.
Korgen såg väldigt smarrig ut☺
 Svärföräldrarna hade sin Laika Aisha med sig, så jädrans söt♥ Å busig.... en riktig liten Maister.
 Jag tror Maister och Aisha hade blivit ett utmärkt par att hitta på jävelskap tillsammans! Här kollar hon flyktväg.

Nu ska vi läsa godnattsaga och sen pustar vi ut lite i soffan, jag och mannen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥