måndag 9 mars 2015

VILKET VÅRVÄDER

Vilken dag!! Solen lös in på oss när vi vaknade för en andra morgon. Vi va uppe  en sväng och åt frukost med Linus innan vi sov en timme till. Vi låg och pratade lite i sängen och gosade in våra näsor i täcket, jag och Tuva, innan vi till slut steg upp för dagen. Vi gick en runda i trädgården och tittade på den stora boken som fått knoppar, katterna som va ute och busade med varann. Lillekissen kom hoppandes på sidan mot Diesel, hans svans va dubbelt så stor och ryggen skjuten i höjden. Sen hoppade han på henne, hoppade upp i träden, sprang fram och tillbaka. Vårkänslor :-)
Vi skulle gått en runda med vagnen men Tuva somnade i min famn medans jag kollade posten. Vi fick paket som vi väntat på och innehållet ska skickas ut inom de närmsta dagarna.
Den här kudden fick jag förresten i födelsedagspresent. Det va två-i-en, den ena skulle stoppas i den andra, otroligt skön!! Längtar redan tills jag ska krama om den ikväll ;-)
Men innan dess ska de stora barnen hämtas hem och ett av dom ska till tandläkaren direkt efter skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥