fredag 4 maj 2018

EN KLOK OCH FÖRSTÅNDIG TJEJ

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR KRONANS APOTEK//

Idag har vi varit i farten hela dagen. Jag fick ett nytt träningsprogram idag och jag blev yr redan under uppvärmningen och när jag väl hade börjat så höll jag ju på att spy. Det satt i ett par timmar efteråt men sen blev allt som vanligt igen. Märkligt.
I eftermiddag kom A och P här en sväng, Tuva lekte och hade hur kul som helst. Sen när vi gick in för att äta middag så sa hon "pappa idag har jag varit taskig mot mamma, jag har bråkat med henne och inte lyssnat". Jodå hon är väl medveten om vad/när hon gör fel. Igår sa jag till Tuva att jag är stolt över henne och då frågade hon varför, jag berättade allt som gör mig stolt och då sa hon "men mamma, igår var jag ju inte snäll mot Oliver för då fick han inte låna mitt lego". Nä, det hade hon ju rätt i men 9 av 10 gånger så delar hon ju med sig av sina saker. Hon är väldigt klok den lilla tjejen och väldigt vältalig. Hon har nästan för bra ordförråd för hon är grym på att argumentera haha. Idag hörde hon någon som svor så sa hon "Så brukar du säga mamma, det gjorde du igår när du inte fick loss vagnen"..... 
Den glada lilla fisen som är svårmatad för idolen sitter andra sidan om honom så jag får ju mata på känn.

Jag satt och kollade lite på Kronans Apotek för där finns ju alltid en massa bra kampanjer, om inte annat så har en hel del produkter bättre pris i webshopen än i butiken. Därför blev det frontline till ena katten, han får huuuur många fästingar som helst medans den andra får kanske.....max 5 på hela säsongen! Sen blev det ett balsam till tjejerna, passa på vetja för det är 50% till den 8/5. Jag köpte även en ansiktsmask som jag vill testa.

Nepp, nu ska jag ta och krypa tillkojs, lillkillen sover oroligt....

1 kommentar:

  1. Vad Tuva och Oliver är lika varandra så söta. Tror du har för mycket omkring dig och fortfarande vakennätter kanske inte så konstig du känner dig matt.
    Får ta det lite försiktigt med träningen, du uppnår dina mål i alla fall.
    Må så bra i alla fall/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥