tisdag 15 maj 2018

RALLY, KALAS, EMPORIA

Hej hopp! Tiden fullkomligt rusar ifrån mig, jag hinner inte med. Jag har ett levande bevis och han blir 7 månader idag, S J U månader!! Inte klokt!!

I lördags kom jag hem från rallyt 40 minuter innan vi skulle vara på kalas... Jag hade 3 räddande änglar som kom springande och puttade upp mig från diket när vi skulle köra hem. Jisses alltså, sån kaos och folk som parkerar som idioter.
Men vi kom till Loshult på kalaset och det var trevligt😊 Jag fick en sååå god mjölkfri bakelse, mannen blev förvånad att jag åt upp hela den för den va rätt stor. Men gudomligt god!

I söndags ringde klockan rätt tidigt och vi gjorde oss färdiga för att åka till Malmö.
Det blev en tur till Emporia. Det var Theas födelsedagsgrej som hon önskade så vi tog med oss varsin vän och åkte dit.
Riktigt trevligt och nästan inget folk så det var huuuuur lugnt som helst!! Aldrig varit med om ett så lugnt shoppingställe.
 Vi åt på Jensens Böfhus och det var riktigt gott. Sallad hämtade jag ett par gånger för det var en bra buffé.
Chailattepaus på Espresso House.
Jag hittade några tshirts som jag var ute efter och lite smått och gott. Huuur gulliga små sandaler i blänkande "silver" till Tuva❤ Hon älskar dom! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥